پارمین و آروینپارمین و آروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

دوقلوهای ما پارمین و آروین نازنین

اینم عکسای ماه شیشم

1392/8/26 15:40
نویسنده : آرام
568 بازدید
اشتراک گذاری

 

من یه دختر خیلی نازممژه

 

آبجی بیا باهم یه نقشه ای بکشیم

آبجی بیا یه نقشه ای دارمچشمک

 


نی نی های ناز من

مجبورم خودمو فعلابا این کتاب سرگرم کنم

فعلا مجبورم خودمو بااین کتاب سرگرم کنمچشم

 

 

منو سپردن به این خرسی رفتن دنبال کارشون عجب مامانی دارما

 منو سپردن به این خرسی رفتن عجب مامانی دارم هانگران


 عجب دست خوشمزه ای دارما

خودمونیما عجب دست خوشمزه ای دارما هورا هوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خالاسی
5 شهریور 92 10:12
این دوتارو باید خورد ، چی نه نه جان !!!!
خاله متین
5 شهریور 92 18:18
الهی چه نی نی های نازی خدا حفظشون کنه اگه با تبادل لینک موافقید بهم بگید مرسی لپ نی نی هاتونم از طرف من ببوسید
آرام
پاسخ
مرسی موافقم خانومی
Anonymous 
26 شهریور 92 5:58

مامانی
28 شهریور 93 18:00
هزار ماشاللهفکرکنم از همون اولنا سهم پسل کوچولو رو دخمل خانم میخوره
آرام
پاسخ
این وروجک از اول فکرشیطنت بود خواب و خوراک نداشت که