پارمین و آروینپارمین و آروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

دوقلوهای ما پارمین و آروین نازنین

نه ماهگی

1392/10/23 21:57
نویسنده : آرام
356 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوقولهای نازنین نه ماهه شدین هورا به همین  مناسبت چندتا عکس ازتون میذارم که همه ببینن چقدر خوردنی تر شدین خوشمزه امروز مرخصی نه ماه من تموم شد و باید برمیگشتم  سرکار ولیدیدم بازم میتونم دوماه مرخصی استحقاقی از ذخیره مرخصی هام بگیرم و بمونمخونه پیشدوقلوهای گلمون  بخاطرهمینم زنگ زدم با مدیرمون صحبت کردم و اونم درخواستمو قبول کرد و من هم بسی فراوان خوشحال شدم  چشمک

چندوقتی بود که تصمیم گرفته بودم دکترتون روعوض کنم بلاخره طبق معمول بعد ازتحقیقات فراوان دکتر افشین رحیمی رو انتخاب کردم که هم بهمون نزدیکه هم تشخیصش خیلی خوبه هم انرژی مثبته .تاحالا هم دوسه بار پیشش رفتیم ازش راضی هستیم آخه شماها تقریبا از اول پاییز همش سرماخورده و مریض هستین کلافه

 

 

اینم عکسای نه ماهگی

 

  

 

 

 ماتابمونو بعضی وقتا اینجوری سوارمیشیم 

 

 

بازم مامانم منو سپرده دست این دو تاخرابکار رفتهاوه

 

 

خیلی خوابم میومد زدم کنار پشت فرمون یه چرتی بزنم بعد راه بیفتم  خمیازه

 

 

 

 

 

کلا پارمین کوچولو از اولش دوست نداشت تو گهواره یا روی پام بخوابه اینه که همش روی صندلی غذا وتاب و روروک در حال بازی خوابش میبره من بی تقصیرماز خود راضی

 

 

 

 

 اینم دوتانخود فرنگی در حال تماشای بارنی ناجی فراموش نشدنی من نیشخند

  

پسندها (1)

نظرات (2)

دایی نی نی ها
1 آذر 92 18:36
باسلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه وبلاگ نی تون ازاین هم زیبا تر بشه این کار به ما بسپارید ساخت آلبوم عکس نی نی شما از یک ماهگی تا الان وحرکت عرضی اون در بالای وبلاگ برا مشاده بازدید کنندگان درضمن اگه دوس دارین لینکدونی عکس نی نی هم داشته باشیددروبلاگ طرف چپ پایین و تکون خوردن عکس با رفتن موس روی عکس همه این کارها فقط با 5تومن برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ ما مراجعه کنید نحوه گرفتن پول بصورت شارژ میباشید که بعداز تحویل سفارش گرفته میشود چنانکه قصده سفارش دارید در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع بدین یا بصورت ایمیل باما در تماس باشید ramin_9515@yahoo.com
ماه مامان
1 آذر 92 19:52
وووووووووووووی من یه گاز نگرفتم از این کوفته ها آخه چه عکسی اون عکس آخریه
آرام
پاسخ