پارمین و آروینپارمین و آروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

دوقلوهای ما پارمین و آروین نازنین

بدون عنوان

1392/10/5 16:22
نویسنده : آرام
134 بازدید
اشتراک گذاری

من دلم می خواهد نفسی تازه کنم

و تراویدن تنهایی را در پیله خود

مثل روییدن یک شاخه گل سرخ میخک ،
...
باز احساس کنم !

من می دانم ، که صمیمیت را

وسعت بی فایده ای می بخشم .

دوستی ، بسته پیچیده به روبان ها نیست

که کسی روز تولد به کسی هدیه دهد !

من تمامیت خود را در سفره چرمینی خواهم پیچید

و شبی در چهارسوی باغ ، رها خواهم کرد
.

 

خستگی را تو به خاطر مسپار؛

 که افق نزدیک است؛

 و خدایی بیدار،  که تو را می بیند؛

و به عشق تو، همه حادثه ها می چیند؛

که تو یادش افتی و بدانی که؛

همه بخشش از اوست و همین اش کافی ست ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی شیرزاد
6 دی 92 11:02
بسیار زیبا و دوست داشتنی....امیدوارم این هدیه های خدا با ارزش ترین انسانهایی باشند که که خدا دوست دارد................
آرام
پاسخ
مرسی دایی جان . ممنون که به وبلاگ ما سرمیزنی. ماهم آرزو می کنیم و سعی میکنیم که انسانهای باارزشی بشن.
مامان تارا و باربد
7 دی 92 10:48
چه فرشته های نازی خدا حفظشون کنه
آرام
پاسخ
خیلی ممنون لطف دارید.